Általános szerződési Feltételek

Az általános szerződési feltételek a webáruházban elhelyezett ÁSZF linkre kattintva érhető el. Az Eladó fenntartja magának a jogot az Általános Szerződési Feltételek külön értesítés és indoklás nélküli módosítására. A Vevő felelőssége, hogy az Általános Szerződési feltétételek módosítását kövesse. A módosítást követően a webáruház használata az Általános Szerződési Feltételek módosításának elfogadását jelenti.
Az Általános Szerződési Feltételek, Vevő által történő elfogadása a webáruház igénybevételének előfeltétele.

Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: 3 Dékány és Sárkány Bt.
A szolgáltató székhelye: 6762 Sándorfalva, Gyöngyvirág utca 15.
Elektronikus elérhetőség: megrendelem@ddds.hu
Cégjegyzékszáma: 06-06-016735
Adószáma: 25463404-2-06
Telefonszáma: +3620/557-31-46
A szerződés nyelve: magyar
Bankszámlaszám: 11735005-21043011-00000000

Alapvető rendelkezések:
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása. 1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás. 1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:
1.5.
Az Infotv. 20. § (1) bekezdése kimondja, hogy az érintettel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés hozzájáruláson alapul vagy kötelező. Továbbá, hogy az érintettet az adatkezelés megkezdése előtt egyértelműen és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, arról, ha az érintett személyes adatait az adatkezelő hogyan kezeli, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

A törvény értelmében, ha az érintettek személyes tájékoztatása lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna, a tájékoztatás megtörténhet az alábbi információk nyilvánosságra hozatalával is.
• az adatgyűjtés ténye,
• az érintettek köre,
• az adatgyűjtés célja,
• az adatkezelés időtartama, az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
• az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak és jogorvoslati lehetőségeinek ismertetése.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatók. A termékek tartalmazzák az Áfát és. Nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási díjat. 1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete
1.7. A vásárlás lépései:
- A megrendelni kívánt termékek kosárba helyezése.
- A Szállítási és számlázási adatok megadása.
- A Fizetési mód kiválasztása.
- A megrendelés ellenőrzése.
- A megrendelés végleges elküldése.
Vevő a megrendelés végleges elküldésével kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendelésre az adott megrendelés időpontjában érvényes Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak.
Eladó a vevő megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton visszaigazolja. A megrendelés vevő által történő végleges elküldése és a megrendelés megérkezésének visszaigazolása még nem minősül szerződéskötésnek. Amennyiben e visszaigazolás a vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezetnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha a Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen az Eladó rendelkezésére bocsátotta. A regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésért, és az ebből keletkező károkért az Eladó felelősséget nem vállal. Az ebből eredő költségeket a vevő viseli, illetve köteles megtéríteni az Eladó részére.
A megrendelés elfogadását vagy elutasítását az Eladó külön elektronikus levélben igazolja vissza a Vevő felé. A megrendelés az Eladó által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha az Eladó a megrendelt terméket leszállítja a Vevő részére.
A megrendelést a Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. A szerződésírásban foglalt szerződésnek minősül. A szerződést az Eladó iktatja és azt a hatályos jogszabályi előírások által előirt, időtartamig őrzi.
A szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.8. A megrendelések feldolgozása mikor kettő munkanapon történik.
1.9. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított hét munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.10. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga
1.11. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Garancia, jótállás
1.12. Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk.
Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés
1.13. Írásban postai úton vagy elektronikus levélben az alábbi elérhetőségeken:
Név: 3 Dékány és Sárkány Bt.
Levelezési cím: 6762 Sándorfalva, Gyöngyvirág utca 15.
Mail: megrendelem@ddds.hu

Vegyes rendelkezések
1.14. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Szegedi Törvényszék illetékessége.

Szeged, 2017. január 20.